Aparatul tehnic al GAL Dobrogea Centrală
A) 1. responsabil administrativ – coordoneaza activitatea GAL sub aspect organizatoric si al respecatrii procedurilor de lucru. (angajat)
B) 1. responsabil finaciar . expert contabil. – supravegherea si controlul gestiunii finaciare – contabile a GAL (angajat)
C) 3 animatori – (angajati) desfasoara actiuni de animare pentru promovarea actiunilor GAL.
D) 2 sector tehnic – (angajat) se va stabili un numar de angajati functie de complexitatea activitailor avnd ca sarcina verificarea si selectia proiectelor ce se vor implementa.
E) consultanti externi – functie de necesitati pentru urmatoarele activitati Consultanta juridica, Arhitect, Relatii publice
F) 1 secretariat – (angajat)
Responsabilul administrativ.
(Coordonator GAL)
|
Sarcini de gestiune administrativă: – Pune în aplicare procedurile de implementare a PLD; – Coordoneaza realizearea procedurile de selecţie a beneficiarilor finali sau a destinatarilor finali ai contribuţiilor PLD; – Participă şi coordonează iniţiative de consultanţă/stimulare, – Organizeaza actiuni de cooperare externa si interna Sarcini de supraveghere: – Coordonează etapele de evaluare şi monitorizare, utilizând datele colectate la nivelul fiecărei, acţiuni şi măsuri a PLD. – Comunică AM si APDRP eventualele iregularităţi semnalate de biroul tehnic, compartimentul financiar. Sarcini de evaluare: – Coordonează etapele de evaluare a proiectelor depuse, si a implementarii PLD; – Colaborează cu comitetul de selectie pentru organizarea procedurii de selectie a proiectelor. – Organizează evenimente, pregăteşte comunicate de presă şi produse de informare şi promovare a PLD; – Asigură sprijinul tehnic şi logistic pentru verificări şi vizite în teren. |
Sector Tehnic
(Expert tehnic)
|
Funcţia de gestionare operaţională a PLD:
– Desfăşoară activităţi de stimulare, asistenţă tehnică şi informare a beneficiarilor finali şi a destinatarilor finali ai contribuţiei; – Adoptă iniţiative pentru a face publicitate cofinanţării proiectelor; – Previne şi identifică iregularităţile; – Îndeplineşte funcţia de secretariat în activitatea de procesare a Comitetului de selectie; – Efectuează controale asupra tuturor operaţiunilor finanţate, prin verificarea (fizică) a activităţilor realizate; – Colectează toate informaţiile şi datele necesare pentru evaluarea proiectelor – Coordoneaza activitatea, consultantilor (Masura 115) si animatorilor din cadrul centrelor locale. – Asigura consultanta si consiliere in elaborarea proiectelor. – Pregateste apelul pentru lansarea competitiei de proiecte. – Pregateste pachetul aplicantului pentru fiecare masura. |
Animatori | – Asigurarea comunicarea continua cu teritoriul
– Propune direcţii de acţiune pentru posibili beneficiari. – Organizeaza intlaniri locale cu beneficiarii pentru a detalia modul de acces la program. – Ajuta beneficiarii la elaborarea planuri de afaceri, – Monitorizeaza in teritoriu implemenatarea proiectelor |
Responsabilul finaciar contabil.
|
Sarcini de control financiar:
– organizeaza, indruma, conduce, controleaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a GAL Dobroge Centrala in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare – Efectuează controale asupra tuturor operaţiunilor finanţate prin verificarea cheltuielilor efectuate; – Furnizează sprijin Biroului tehnic în controalul asupra tuturor operaţiilor finanţate, prin verificarea (fizică) a activităţilor desfăşurate; – Controlul preventiv – Utilizarea sistemelor contabile corespunzătoare pentru codificarea şi înregistrarea cheltuielilor şi a plăţilor efectuate pentru realizarea PLD, cu sprijinul documentelor referitoare la cheltuielile efectuate; – Asigură disponibilitatea documentelor formale şi a documentelor justificative, a extraselor bancare. – Arhivează, la finalul controlului tehnico-administrativ, documentele referitoare la cheltuieli în original sau copie conformă cu originalul; – Furnizează toate informaţiile de competenţă proprie solicitate de organele de control; – Colectează (în colaborare cu Biroul tehnic) datele la nivelul fiecărei operaţiuni şi agregarea la nivelul de acţiune a măsurii din PLD pentru întreţinerea sistemului de monitorizare financiară, fizică şi procedurală.
|
Secretarul
Asistent manager |
– preia si transmite mesaje, – redacteaza corespondenta – expediaza corespondenta, – primeste vizitatorii, – organizeaza sedinte, – are cunostinte de contabilitate – participa la intalnirile. |
În anexa Planului de Dezvoltare al GAL Dobrogea Centrala sunt anexate organigrama, fise de post si responsabilitătile pentru fiecare compartiment (programare, animare, selectie si procesare proiecte, gestiune financiară, monitorizare)